Vi söker nya uppdragsgivare till vårens Stormathon!

Stormathon logo

Stormathon är en intensiv innovationsdag på Malmö universitet där tvärvetenskapliga studentgrupper tar sig an verkliga utmaningar från externa uppdragsgivare. Under dagen coachas studenterna i innovations- och problemlösningsmetodik från erfarna innovationsrådgivare och processledare på Malmö universitet och i slutet av dagen pitchar de sin lösning för uppdragsgivaren – med möjligheten att vinna fina priser.

Har er organisation eller företag ett case i behov av nytänkande lösningar? Kan lösningen bidra till ett bättre och mer hållbart samhälle? Är ni redo att låta en grupp studenter med olika utbildningsbakgrund jobba med just er utmaning under en dag?

Skicka in en kort beskrivning av ert case via formuläret nedan, så hör vi av oss. Vi tar emot uppdrag till och med den 28 februari för vårens Stormathon.

För frågor eller mer information som rör uppdragsgivare till Stormathon, vänligen kontakta Anna Bogeskär Brandt.

Läs mer om Stormathon-konceptet och tidigare Stormathon här >>