VALS Student – Samarbeta med forskare & få betalt!

Vill du kombinera dina studier med kortare avlönade uppdrag?

På Malmö universitet finns massor av spännande idéer och forskningsresultat som väntar på att omvandlas till samhällsnytta. Nu undersöker Malmö universitets innovationsenhet, Mau innovation, intresset för att utveckla tjänsten VALS som kan bidra till att idéer och forskningsresultat från Malmö universitet, omvandlas till samhällsnytta – genom kortare samarbeten mellan studenter och forskare. Samarbeten där du som student får betalt för ditt arbete samtidigt som du samlar på dig värdefulla erfarenheter för framtiden.

Låter detta intressant? Hjälp oss att skräddarsy vårt stöd efter dina behov, genom att svara på några korta frågor i formuläret nedan.

..

.

….

Har du en idé du vill förverkliga?
Malmö universitet samarbetar med Drivhuset som erbjuder kostnadsfritt stöd till alla studenter på Malmö universitet. Drivhuset erbjuder bland annat rådgivning genom innovationsprocessen för entreprenörer, frilansare och entusiaster. Mer information om Drivhusets stöd hittar du här!

Välkommen att höra av dig till Joa Falke på Mau innovation om du har frågor kring vilket stöd som går att få som student, i relation till innovation och entreprenörskap på Malmö universitet!